Het busstation gaat verhuizen. Vanaf zondag 28 juni vertrekken de bussen vanaf het nieuwe busstation aan de zuidzijde van het Hoofdstation. Via de reizigerstunnel onder het station wordt overstappen van bus naar trein of andersom veiliger, makkelijker en sneller.Het busstation gaat verhuizen. Vanaf zondag 28 juni vertrekken de bussen vanaf het nieuwe busstation aan de zuidzijde van het Hoofdstation. Via de reizigerstunnel onder het station wordt overstappen van bus naar trein of andersom veiliger, makkelijker en sneller. Het busstation gaat verhuizen. Vanaf zondag 28 juni vertrekken de bussen vanaf het nieuwe busstation aan de zuidzijde van het Hoofdstation. Via de reizigerstunnel onder het station wordt overstappen van bus naar trein of andersom veiliger, makkelijker en sneller.Foto: Gemeente Groningen (ingezonden)
Onder het spoor door: het busstation verhuist

Lees het volgend bericht →
Gronings Nieuws
Gronings Nieuws is dé plek voor al het nieuws uit Groningen. Sinds 2010 brengen wij het laatste nieuws, evenementen en updates uit stad en provincie.
