elektriciteitshuisje beschadigd na brand

SONY DSCGroningen – Een elektriciteitshuisje is woensdagavond beschadigd geraakt na een forse brand aan de buitenkant.tegen de gevel van het huisje was sloopafval gelegd en in brand gestoken. Meter hoge vlammen kwamen boven het huisje uit en het huisje was dan ook door de brand zwaar beschadigd geraakt. De brandweer had het vuur snel onder controle. Het sloopafval is in brand gestoken en de politie doet verder onderzoek.

 

| Foto’s: Raymond Bos – Groningsnieuws.nl |

error: Op dit content berust copyright © Groningsnieuws.nl